fbpx

The greatest good you’re ever gonna get.

Who we are

Organizing large events is our passion. Since the early start we wanted to enrich you experience, making it meaningful and not just fun and exciting.

Why we are

When you visit our event hall for the first time, it transforms your life, and connects you to the people you always wanted to get to know and love.

Where you are

Are you seeking something different? An opportunity? We invite you to join the conversation our community has been having for the past 30 years.

How it starts

Our events are held every day, every hour and every minute. It takes place everywhere, and nowhere, both at the same time. Don’t worry, you will find us.

Try it Yourself

What makes design so alluring? We believes the answer is designers. That’s why we have made our entire focus on you – the designer. Your style, your ideas, your creativity. Go on – Try, share and design now!

Play it forward

We’ve worked for over a year to offer you the best possible web design solution. Now, all you need to do is press ‘Play’.

Revolution

We all want to change the world. But when you talk about destruction, don’t you know that you can count me out. Don’t you know it’s gonna be alright?

A good portfolio will get you an interview. A good attitude will get you a job.

We have a great opportunity for experienced photographers to join our team. Yes, we do need you to already own a camera. No, your iPhone camera won’t cut it. Go on, ‘Shoot’ us a message.

Surf's up!

There are 23 million estimated surfers around the world. The longest amount of time spent surfing one wave is 37 minutes. There are many other reasons you should get on board.

Your Journey

Desert Tiptoes Inc. is a company that set forth to boldly go where no other company has gone before, and to get as many individuals to walk barefoot across the Sahara desert, leaving beautiful and temporary foot marks behind. When we started, we had no clear vision as to why we wanted to get people to do that. Today, 20 years later, we are still kinda confused.

Do what I want, not what I say.

Learn More

Hello.

I love you, won’t you tell me your name? These immortal words by legendary musician Jim Morrison are still as relevant today, in this digital age, as they were back then. 

Writing, made simple.

Everyone can write, but not everyone is a writer. What makes the difference is the keen eye for detail and beauty.

If you feel lost, disappointed, hesitant, or weak, return to yourself, to who you are, here and now and when you get there, you will discover yourself, like a lotus flower in full bloom, even in a muddy pond, beautiful and strong.

Masaru Emoto

Design is an opportunity

We want to create something that does more than just look nice on a page. How are the creative stories of the future going to look like?

Photographer

The photo occurs in a broader scope than the snap of the camera. It starts with the first glance of attention

Video Art

We all shun away from it on museums, but in the real world, video art can, and does, make a difference

Web Design

Endless design possibilities start with a single possibility that wants to expand further than ever before

Malu Betul lah, Tak Sampai
Dah Pancut! Ada Tak Hadapi Masalah Sebegini?

Sebab tulah saya nak kongsi satu rahsia bagaimana anda juga boleh mendayung tanpa pancut sekurang-kurangnya selama 30 hingga ke 40 minit masa mendayung.

Gambira Serum

Serum yang membantu si suami mendayung lebih dari 30 minit tanpa pancut.

SMS / Call / Whatsapp 011 5353 1800

4 Tugas Utama Gambira Serum

Melancarkan Pengaliran Darah di Seluruh Saraf Zakar

Zakar akan sihat dan kuat bila darah mengalir lancar di sekelilingnya.

Menambah Saiz Zakar

Zakar anda menjadi lebih panjang dan lebih besar diameternya.​

Mengeraskan Zakar

Zakar jadi pacak, padu dan mantap sehingga membuatkan si dia tak terfikir mencari lain.

Mengurang rasa ngilu dan geli pada bahagian sensitif

Anda boleh mendayung dengan lebih jauh dan lebih lama.

Anda ada masalah dengan hubungan seks anda?
Prestasi seks anda makin lama makin menurun?
Tak sampai 5 minit pun dah terpancut?

29356822_1477797592346277_1872699663400828928_n

Seorang isteri sebenar memerlukan 30 minit tetapi 85% suami di Malaysia hanya mampu memberi 5 hingga 7 minit

Ustaz Azhar Idrus

Kalau betul lah dan jawapan anda YA maka anda perlukan bantuan segera dan apa yang saya nak beritahu jika anda teruskan membaca saya janjikan anda 2 perkara :

Memperkenalkan...

Gambira Serum

Serum yang membantu si suami mendayung lebih dari 30 minit tanpa pancut.

SMS / Call / Whatsapp 011 5353 1800

Apa Sebenarnya Gambira Serum Ni?

29570718_1488552781270758_3287145722020719487_n

Makin lama prestasi seks seorang lelaki semakin berkurang tambahan keadaan kehidupan yang penuh dengan tekanan sekarang boleh membuatkan lelaki hilang kehebatannya dalam hubungan seks.

GAMBIRA SERUM adalah serum yang dihasilkan khusus untuk membantu LELAKI yang ada isteri untuk mengembalikan kehebatan JANTANnya sehingga si isteri sentiasa terkenang-kenangkan anda setiap hari.

Dihasilkan dari campuran ekstrak herba organik terpilih dari dari negara seperti Malaysia, Indonesia, Arab Saudi, India dan Afrika. Dua bahan utamanya adalah gambir dan Habbatus Sauda. Ianya berbau wangi dan memiliki aroma Vanilla.

Bahan-bahan terpilih ini diproses menggunakan teknik pengilangan moden di Malaysia mengikut garis Good Manufacturing Practices (GMP), halal, bersih dan selamat malah lulus KKM.

Apa Akan Jadi Kepada ISTERI Anda Selepas
Anda Gunakan Gambira Serum?

Hilang Kawalan Diri dan Lupa Dunia

Terlalu asyik dengan nikmat dayungan anda yang padu dan mantap.

Klimaks Berkali Kali

Bila ditanya berapa kali klimaks dan dia pun tak ingat berapa kali sebab terlalu sedap dan klimaks berkali kali.

Puas Tapi Nak Lagi

Malam main, siang memanjang senyum, besoknya minta lagi.

Bunyi rengekan manja yang sangat seksi

Oleh kerana terlalu nikmat maka tidak tahan sehingga keluar rengekan manja yang menggiurkan.

short-circuit

Macam kena elektrik short!

Membuatkan si isteri klimaks puas berkali-kali bagaikan renjatan electrik

index

Ambil MC esok harinya

Bila dah kedua-dua syok dan puas, anda dan isteri mungkin keesokan harinya berjumpa doctor kerana lenguh lutut sebab aksi banyak sangat boleh buat

unnamed

Semua aksi nak

Bila dah boleh lama beraksi, maka macam-macam aksi isteri anda dengan RELA lakukan, lagi bertambah la berahinya sex anda berdua

red-sexy-lingerie-flat-icon-white-isolated-background-eps-file-available-95373691

Dah pandai pakai seksi kat rumah

Selalu asyik-asyik pakai baju biasa aje, sekarang isteri dah pandai pakai baju seksi tiap kali berdua aje dalam rumah

SMS / Call / Whatsapp 011 5353 1800

Apa Yang Ada Dalam Gambira Serum?

Air

Penggunaan air sangat penting dan air yang digunakan adalah air yang bersih.

Carbapol Ultrez

Sejenis polimer yang banyak digunakan dalam produk penjagaan kesihatan bagi membunuh kuman luaran dan melembapkan kulit.

Minyak Rosemary

Mengandungi kalsium, vitamin dan antioksida yang sangat baik untuk menjaga kulit dan mematikan kuman.

Minyak Tea Tree

Menghilangkan bau busuk, mematikan kuman, mencantikkan kulit dan melegakan luka.

Minyak Habbatussauda

Membasmi kuman, merawat kulit, anti oksida dan anti radang.

Minyak Zaitun

Menjaga kulit, meningkatkan peredaran darah dan meningkat rasa ghairah.

Gambir Sarawak

Menghilangkan rasa sensitif dan geli pada bahagian zakar ketika melakukan hubungan seks.

Iscaguard Peg

Sejenis bahan pengewet agar minyak tahan lama dan bebas dari kerosakan.

L-Arginine

Meningkatkan kadar aliran darah pada zakar jadi mantap, padu dan berprestasi tinggi.

Canadian willow herb

Anti radang dan merawat kulit, ruam & biji halus pada kulit, meneutralkan & menurunkan suhu pada kulit wajah.

NOT180301964K

SMS / Call / Whatsapp 011 5353 1800

Mudah Sangat Nak Guna

Picit serum gel di tangan dan sapu rata serum pada bahagian kepala kemaluan dan kawasan yang dirasakan geli dan ngilu.

Picit sekali lagi dan sapukan pula di bahagian urat bawah badan zakar.

Picit kali ke 3 untuk disapukan keseluruh badan zakar.

Urut perlahan-lahan badan zakar anda supaya semua gel rata keseluruhnya.

Biarkan gel meresap selama 30 minit di mana kesan sejuk yang akan dirasai bermaksud serum tersebut telah sempurna meresap ke kulit zakar.

Selepas itu boleh bersama dengan pasangan.

Jika anda pengguna GAMBIRA kali pertama, sila guna dalam kuantiti yang sedikit dahulu untuk mengetahui amaun yang sesuai untuk anda. Zakar setiap lelaki adalah berlainan dan masing-masing memerlukan amaun GAMBIRA yang berbeza. Jika penggunaan pada hari ini tidak memberikan perbezaan, sila gandakan amaun GAMBIRA untuk hari esok. 

Apa kata mereka?

tetimoni3
tetimoni2
tetimoni1

SMS / Call / Whatsapp 011 5353 1800

GAMBIRA SERUM datang dalam bentuk botol airless pump (10 gram). Dijangka bertahan selama 1 hingga 2 bulan.
Ianya amat harum dan beraroma vanilla.

Kalau Anda Seorang Sahaja Yang Power Tetapi Isteri Anda Tidak Maka Kepuasan Seks Tidak Akan Maksima

Untuk dapatkan kenikmatan tertinggi dalam hubungan seks maka kedua-dua suami dan isteri haruslah dalam keadaan seks yang terbaik. Jika anda telah menjadi POWER sebab menggunakan GAMBIRA SERUM maka untuk dapatkan nikmat berganda isteri anda perlu juga dirawat.

Sebab itu saya nak perkenalkan anda…

Manjaria V Serum

Serum yang membantu si isteri agar dapat memuaskan suami secara maksima dalam hubungan seks.

SMS / Call / Whatsapp 011 5353 1800

4 Tugas Utama Manjaria V Serum

Menegangkan Otot Vagina

Jika si suami minta setiap hari pun si isteri bersedia melayannya.

Menyihat & Mewangikan Cik Bunga

Tiada lagi bau yang tidak menyenangkan, keputihan dan kentut faraj.

Setiap Hari Bersedia

Kemutan yang penuh dengan kenikmatan kepada kedua-dua pasangan. Lebih grip dan sensitif.

Anti Gatal

Miss V tidak lagi rasa gatal-gatal.

Apa Akan Jadi Bila Isteri Anda Gunakan MANJARIA V SERUM?

Sama-Sama Hilang Kawalan Diri dan Lupa Dunia

Sama-Sama Klimaks Serentak Nikmat Cinta Berganda

Rasa Sayang dan Cinta Bertambah-Tambah

Kedua-Dua Pasangan Dapat Bertahan lebih Jauh dan Lebih Lama

SMS / Call / Whatsapp 011 5353 1800

Apa Sebenarnya Manjaria V Serum Ni?

MANJARIA V SERUM adalah serum yang dihasilkan khusus untuk membantu WANITA berkahwin mengembalikan kehebatan seksnya seperti masih dara.

Bukan sahaja dapat memuaskan dirinya sendiri malah boleh memuaskan suaminya dengan nikmat kepuasan yang semaksimum ketika melakukan hubungan seks.

Dihasilkan dari campuran ekstrak herba organik terpilih dari dari negara seperti Malaysia, Indonesia, Arab Saudi, India dan Afrika. Bahan utamanya adalah MANJAKANI dan memiliki aroma strawberi.

Bahan-bahan terpilih ini diproses menggunakan teknik pengilangan moden di Malaysia  mengikut garis Good Manufacturing Practices (GMP), Halal, Bersih dan Selamat malah lulus KKM.

 

Info Lanjut Manjaria V Serum

NOT180304031K

Apa Sebenarnya Yang Ada Dalam Manjaria V Serum?

Air

Penggunaan air sangat penting dan air yang digunakan adalah air yang bersih.

Carbapol Ultrez

Sejenis polimer yang banyak digunakan dalam produk penjagaan kesihatan bagi membunuh kuman luaran dan melembapkan kulit.

EDTA

EDTA bekerja sebagai pengawet, pengatur dan stabilizer

Manjakani

Sebagai perapat kepada Cik Bunga isteri.

Bagaimana Nak Guna?

  • Picit serum di jari dan sapu rata di bahagian bibir dan dalam kemaluan.
  • Sebelum “ON” dengan suami, hanya calit-calit hanya di keliling miss V
  • Jangan risau ye, kandungan bahan semuanya Manjakani, xde bahan kimia berbahaya. Selamat jika tertelan.
  • Boleh guna selepas tiap kali mandi untuk kesan lebih optimum atau sebelum bersama

SMS / Call / Whatsapp 011 5353 1800

MANJARIA V SERUM datang dalam bentuk botol airless pump (10 gram). Dijangka bertahan selama 1 hingga 2 bulan. Ianya amat harum dan beraroma strawberi.

Bagaimana Untuk Dapatkan Gambira Serum & Manjaria V Serum Dengan Segera?

Caranya sangat mudah. Tak perlulah susah payah pergi cari di kedai-kedai atau farmasi. Terus dapatkan dari laman ini sahaja. Klik je butang tempahan tu.

Gambira Serum (1 Botol)

Manjaria V Serum (1 botol)

Tapi...Tunggu Dulu....

Kami ada lagi Pakej yang istimewa untuk anda. Tak rugi jika anda ambil pakej kami ini. Malah akan menambahkan lagi keintiman anda berdua suami isteri. Ingat! Indah itu nikmat, amat bermakna kehidupan seseorang jika masih mendapat belaian kasih sayang dari kedua belah pihak.

Tawaran Pakej GAMBIRA NIKMAT SEKS BERGANDA

Pakej 1

RM160
RM 150
00
  • JIMAT RM 10.00
  • 1 Unit Gambira Serum
  • 1 Unit Manjaria V Serum
  • Kondom Berduri - 1 Unit
  • Selagi stok masih ada!
Popular

Tawaran Pakej SAVER

Pakej 2 Gambira

RM400
RM 299
00
  • JIMAT RM101.00
  • 5 Unit Gambira Serum
  • Percuma German Sex Drops - 1 Botol
  • Selagi stok masih ada!
Popular

Tawaran Pakej SUPER DUPER SAVER!

Pakej 3

RM1600
RM 998
00
  • JIMAT RM602.00
  • 10 Unit Gambira Serum
  • 10 Unit Manjaria V Serum
  • Percuma German Sex Drops - 3 Botol
  • Selagi stok masih ada!
  • Automatik Dilantik Menjadi Agen Kawasan
Popular

Pakej Per Unit

Gambira Serum

RM 80
00
  • 1 Unit Gambira Serum

Manjaria V Serum

RM 80
00
  • 1 Unit Manjaria V Serum

Janganlah Tunggu Lagi... Rawat Segera

Kalau ada masalah jangan malu untuk cari penyelesaiannya. Ramai yang telah berjaya mendayung lebih jauh dan lebih lama dan ramai pasangan yang sampai klimaks mereka bersama-sama untuk dapatkan nikmat cinta berganda. Jadi klik butang tempahan tu sekarang.

SMS / Call / Whatsapp 011 5353 1800

Soalan-soalan Lazim

S1: Ada kesan sampingan bila guna gambira?

Tiada kesan sampingan yang ada pengguna akan lambat pancut jika mengikut cara pemakaian yang betul.

S2: Kenapa ada rasa sejuk-sejuk bila lepas pakai erk?

Kesan sejuk adalah tindakbalas serum yang meresap ke dalam kulit yang mana serum ini menggunakan teknologi nano yang membolehkan ia  menyerap dengan cepat pantas untuk kesan yang terbaik.

S3: Sebelum main nak kena cuci ke tak?

Produk kami menggunakan bahan tradisional yang tidak memberikan kesan sampingan, oleh itu pengguna boleh terus bersama dengan pasangan tanpa mencuci. Ia juga selamat ditelan jika mengamalkan gaya oral seks. Sekiranya ingin mencuci ia juga tidak akan datangkan masalah kerana kesannya tetap sama dengan syarat mengikut cara pemakaian yang disyorkan.

S4: Berapa lama nak tunggu sebelum main ni untuk gambira dan manjaria

Penggunaan gambira memerlukan masa antara 20 minit sehingga 1 jam untuk memastikan ia menyerap dengan sempurna dengan kuantiti yang bersesuaia seperti yang disyorkan. Manakala Manjaria V Serum boleh digunakan 5 minit sebelum bersama dan boleh digunakan pada bila-bila masa untuk kesihatan yang lagi baik.

S5: Boleh guna ke serentak gambira dan manjaria?

Amatlah disyorkan penggunaan gambira dan manjaria sebelum bersama antara suami isteri. Kesannya amat memberahikan dan merasa lebih padat dan sendat di antara kedua-dua belah pihak. Rugi jika tak CUBA!

S6: Bolehker manjaria ni guna masa lain?

Manjaria V serum di proses dan diadun menggunakan produk tradisional seperti manjakani yang tidak membahayakan. Ia amat sesuai sekali kepada wanita di mana penggunaan yang kerap akan membantu Miss V Isteri dari segi kesihatan dan keanjalan dan ketegangan. Sesuai juga untuk ibu-ibu lepas bersalin. INFO MANJARIA LANJUT

S7: Bagaimana saya nak beli?

Pengguna boleh membeli produk ini menggunakan borang tempahan yang kami sediakan. Hanya perlu ikut arahan dan butang dan isi maklumat-maklumat yang diperlukan. Selepas itu pihak kami akan mengepos barang anda dalam masa 1 hingga 2 hari bekerja bergantung pada tempahan anda.

S8: Ada COD tak?

Ya, kami ada menyediakan perkhidmatan COD melalui agen-agen kami, sila rujuk  di Menu COD di website ini.

S9: Adakah selamat beli secara ONLINE ni?

Amatlah disyorkan menggunakan web ini untuk pembelian Online kerana kami menggunakan perkhidmatan Senangpay FPX Meps yang mana ia adalah sistem yang selamat untuk proses pembayaran ONLINE. Pembayaran terus tanpa perlu untuk menyalin no akaun kami di mana ia terus ke sistem memudahkan pengguna.

S10: Saya segan la plak nak beli sebab ada keluar nama

Pihak kami tidak akan menyiarkan nama pembeli di mana-mana demi menjaga privasi dan hak pengguna. Di dalam slip pengeposan kami nyatakan produk kami adalah produk kesihatan kosmetik. Pihak tuan tidak perlu risau dan segan.

SMS / Call / Whatsapp 011 5353 1800

COD

 Sila hubungi no bawah ini untuk pengurusan Pembelian Offline atau COD

Encik Azlin : 012-297 2041
COD Area - Jalan Kuching, Rawang

Encik Azmi: 016-242 9916
COD Area - Jalan Yap Kwan Seng, KLCC, Gombak

Encik Fitri: 016-242 9916
COD Area - Batu Caves, Selayang

Encik Fadhli (Li Pong) : 019-305 9617
COD Area - Bandar Tasik Puteri, Kota Puteri, Ijok, Bandar Country Homes, Emerald West

Sila isi borang untuk mendaftar sebagai Agen kami.

Daftar Agen Kawasan

Copyright © 2018 | http://www.gambirahq.com

Scroll Up